Conference program «Problems of teaching mathematics in educational institutions: theory, methods, practice».
The program is compiled in Kyiv time (GMT + 2)
The conference program is subject to change
Програма конференції «Проблеми викладання математики у закладах освіти: теорія, методика, практика»
Програму складено за київським часом (GMT+2)
У програмі конференції можливі зміни
March 23, 2021 23 БЕРЕЗНЯ 2021 р. |
|
10.00 – 10.30 | Welcome speech by the conference organizers
Вітальне слово організаторів конференції |
Plenary session Пленарне засідання
|
|
Moderator: Sergii Rakov Модератор: Сергій Раков |
|
10.40 – 11.00 | Ион Акири, конференциар кафедры Дидактики Школьных дисциплин института педагогических наук, доктор физико-математических наук, профессор, Кишинев, Молдова: «Методология составления итоговых тестов по математике» |
11.00 – 11.20 | Євген Нелін, професор кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, кандидат педагогічних наук, професор, Харків, Україна: «Особливості реалізації вимог нового стандарту освіти в навчанні математики» |
11.20 – 11.40 | Наталия Павлова, доктор педагогических наук, профессор кафедры алгебры и геометрии факультета математики и информатики Шуменского университета имени епископа Константина Преславского, Шумен, Болгария: «Игры в обучении математике» |
11.40 –12.00 | Василь Швець, завідувач кафедри математики і теорії та методики навчання математики Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, кандидат педагогічних наук, професор, Київ, Україна: «Геометрія в наукових ліцеях України» |
12.00 – 12.20 | Віктор Горох, провідний фахівець відділу досліджень та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Харків, Україна: «Погляд на шкільну математичну освіту крізь призму освітніх вимірювань». |
12.20 – 12.40 | Юрій Триус, завідувач кафедри комп’ютерних наук та системного аналізу Черкаського державного технологічного університету, доктор педагогічних наук, професор, Черкаси, Україна: «Використання систем комп’ютерної математики у навчанні теорії нечітких множин і нечіткої логіки» |
ROOM 1 (sections 1, 2, 3) Moderator: Yevgen Nelin Модератор: Євген Нелін |
|
13.00 – 13.10 | Юлія Пономаренко, Харків, Україна: «Компетентнісний підхід у викладанні математики» |
13.10 – 13.20 | Тетяна Курякова, Харків, Україна: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики» |
13.20 – 13.30 | Ганна Жуковіна, Ірина Корнус, Тетяна Жуковіна, смт Мала Данилівка, Харківська обл., Україна: «Інтеграція предметів природничо-математичного циклу як засіб підвищення якості знань учнів» |
13.30 – 13.40 | Людмила Жадан, с. Новомиколаївка, Харківська обл., Україна: «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках математики» |
13.40 – 13.50 | Тетяна Ярхо, Тетяна Ємельянова, Дмитро Легейда, Харків, Україна: «Формування професійно-математичних здібностей здобувачів ЗВО у процесі розв’язання прикладних задач» |
13.50 – 14.00 | Галина Кісіль, Боярка, Київська обл., Україна: «Корекція рівня математичної підготовки учнів» |
14.00 – 14.10 | Валентина Романюк, Мерефа, Україна: «Формування ключових компетентностей за допомогою проектних технологій» |
14.10 – 14.20 | Milena Zhivkova Uzunova, Shumen, Bulgaria: «The project approach in mathematics learning for acquisition of key competences» |
14.20 – 14.30 | Інна Голубченко, Харків, Україна: «Формування життєвих компетентностей в учнів на уроках математики та позаурочний час у загальноосвітніх навчальних закладах» |
14.30 – 14.40 | Олександр Сердюк, Харків, Україна: «Компетентнісний підхід у математичній освіті» |
14.40 – 14.50 | Олена Шаповал, Харків, Україна, «Проблема визначення логічного парадоксу та формування термінологічної компетентності математика: фундаментальний підхід» |
14.50 – 15.00 | Віта Краснова, Харків, Україна, «Застосування тестувань в математичній освіті: історія, стан, перспективи» |
ROOM 2 (sections 4, 5, 6, 7, 8) Moderator: Vyacheslav Yarmak Модератор: В’ячеслав Ярмак |
|
13.00 – 13.10 | А. Якунін, Харків, Україна: «Оглядова бінарна онлайн-лекція за темою «Похідна. Диференціал. Правило Лопіталя»» |
13.10 – 13.20 | Ольга Момот, Харків, Україна: «Онлайн-урок як елемент дистанційного навчання» |
13.20 – 13.30 | Ірина Рильцова, Харків, Україна: «Сучасні підходи до побудови уроку в умовах дистанційного та змішаного навчання» |
13.30 – 13.40 | Сергій Сергієнко, Харків, Україна: «Деякі роздуми з приводу дистанційної форми навчання математики» |
13.40 – 13.50 | Світлана Чучуменко, Харків, Україна: «Цифровий простір учителя математики в умовах дистанційного навчання» |
13.50 – 14.00 | Марія Корчагіна, Харків, Україна: «Реалії дистанційного навчання математики в закладах загальної середньої освіти в умовах карантину» |
14.00 – 14.10 | Олена Машкіна, с. Станичне, Харківська обл., Україна: «Дистанційні форми навчання математики: стан, проблеми, перспективи (необмежені можливості і можливі обмеження)» |
14.10 – 14.20 | Michaela Savova Toncheva, Shumen, Bulgaria: “Visual contact in training” |
14.20 – 14.30 | Тетяна Безродня, Любов Карабут, Ольга Уліцька, Світлана Бабічева, Харків, Україна: «Дистанційні курси як технології навчання математики» |
14.30 – 14.40 | Людмила Жадановська, смт Ківшарівка, Харківська обл., Україна: «Урок математики крізь призму дистанційного навчання» |
14.40 – 14.50 | Т. Лугових, Вовчанськ, Україна: «Дистанційні форми навчання: необмежені можливості і можливі обмеження» |
14.50 – 15.00 | Галина Пономаренко, Харків, Україна: «Застосування сучасних інформаційних технологій на уроках математики» |
15.00 – 15.10 | В’ячеслав Резуненко, В’ячеслав Ярмак, Харків, Україна: «Деякі проблеми організації дистанційного навчання з математики» |
March 24, 2021 24 березня 2021 р. |
|
Plenary session Пленарні доповіді |
|
Moderator: Vasyl Shvets Модератор: Василь Швець |
|
9.00 – 9.20 | Оксана Тарасова, директор института педагогики и психологии Орловского государственного университета имени И.С. Тургенева, доктор педагогических наук, профессор, Орел, Россия: «Современное состояние подготовки учителей математики в вузах России». |
9.20 – 9.40 | Сергій Раков, головний науковий співробітник Науково-дослідної установи «Інститут освітньої аналітики», доктор педагогічних наук, Київ, Україна: «Застосування КМС у математичній освіті (на прикладі теми «Квадратична функція»)» |
9.40 – 10.00 | Михаель Кляйне, доктор наук, профессор, заведующий кафедрой дидактики математики, Нелли Шмельцер, научный сотрудник Университета Билефельд, факультет математики, магистр математических наук, доцент; Билефельд, Германия: «Больше чем просто оригами: связь «бумажного» искусства с математикой» |
10.00 – 10.20 | Наталия Бровка, профессор кафедры теории функций механико-математического факультета Белорусского государственного университета, доктор педагогических наук, Минск, Беларусь: «О методической культуре преподавателя математики: опыт Беларуси» |
10.20 – 10.40 | Олександр Водолаженко, доцент кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, кандидат фізико-математичних наук, Харків, Україна: «Геометричні перетворення у просторі» |
10.40 – 11.00 | Олександр Школьний, професор кафедри математики і теорії та методики навчання математики національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, доктор педагогічних наук, доцент, Київ, Україна: «Застосування тестувань в математичній освіті: історія, стан, перспективи» |
BREAK 11.00 – 11.30 ПЕРЕРВА 11.00 – 11.30 |
ROOM 1 (sections 1, 2, 3) Moderator: Viktor Gorokh Модератор: Віктор Горох |
|
11.30 – 11.40 | Любов Кривонос, Балаклія, Україна: «Життєва математика» |
11.40 – 11.50 | Анастасія Степанець, смт Донець, Харківська обл., Україна, «Компетентнісний підхід та візуалізація» |
11.50 – 12.00 | Роман Біліченко, Світлана Конарева, Дніпро, Україна: «Сучасні інструменти інтеграції математики та предметів природничо-наукового циклу в освітньому процесі» |
12.00 – 12.10 | Ірина Шишко, Тетяна Бган, Харків, Україна: «Формування математичної компетентності здобувачів освіти в закладах загальної середньої освіти при вивченні геометрії» |
12.10 – 12.20 | Юрій Москаленко, Оксана Москаленко, Олена Коваленко, Полтава, Україна: «Візуалізація навчального контенту на лекційних заняттях у процесі підготовки майбутнього вчителя математики» |
12.20 – 12.30 | Олена Коломойцева, Харків, Україна: «Практичні геометричні задачі як фактор формування математичної компетентності випускника школи» |
12.30 – 12.40 | Олена Оксьом, Харків, Україна: «Розвиток пізнавального інтересу на уроках математики та в позакласній роботі на основі компетентнісного підходу в освіті» |
12.40 – 12.50 | Ольга Кунцевич, Минск, Беларусь: «Полюбить математику: план действий для обучения «лириков»» |
12.50 – 13.00 | Михайло Вакарчук, Анатолій Пасько, Дніпро, Україна: «Сучасні підходи до викладання елементів диференціального числення в середній школі» |
13.00 – 13.10 | Дар’я Тінькова, Черкаси, Україна: «Використання історичного матеріалу при навчанні математики у ЗП(ПТ)О» |
13.10 – 13.20 | Nataliia Panchenko, Maryna Rezunenko, Kharkiv, Ukraine: “Experience in the use of blended learning in mathematics courses” |
13.20 – 13.30 | Наталия Подаева, Елец, Россия: «Развитие деятельности одаренных школьников по овладению геометрическими понятиями в образных структурах» |
13.30 – 13.40 | Maria Klimovich, Minsk, Belarus: “On the degrees of use of basic consepts of mathematical analysis» |
BREAK 13.40 – 14.00 ПЕРЕРВА 13.40 – 14.00 |
ROOM 1 (sections 1, 2, 3) | |
Moderator: Olena Arshava Модератор: Олена Аршава |
|
14.00 – 14.10 | Наталія Шаповалова, Марія Кальченко, Лариса Панченко, Україна: «Важливість теоретичної і практичної складових у навчанні геометрії» |
14.10 – 14.20 | Ольга Черницька, Україна: «Розгляд тем з геометрії на підготовчих курсах» |
14.20 – 14.30 | Галина Симоновская, Россия: «К вопросу о решении планиметрических задач школьниками при подготовке к ЕГЭ» |
14.30 – 14.40 | Анастасія Лапченкова, Краматорськ, Україна: «Формування вмінь школярів застосовувати прийоми класичних нерівностей» |
14.40 – 14.50 | Владимир Щербатых, Елец, Россия: «Использование метода свободных ассоциаций при изучении высшей математики» |
14.50 – 15.00 | Валентина Моторіна, Ірина Сіра, Харків, Україна: «Фотопроект «Геометрія в архітектурі міста Харкова»» |
15.00 – 15.10 | Юлія Шувалова, Володимир Храбустовський, Харків, Україна: «Про досвід викладання в сучасних умовах математичних дисциплін в технічних університетах» |
15.10 – 15.20 | Ірина Маланова, Ярослава Федорова, Харків, Україна: «Використання інноваційних технологій при навчанні учнів математики – один із способів бути цікавішим для учнів ніж Інтернет» |
15.20 – 15.30 | Роксолана Мілян, Тернопіль, Україна: «Логічний складник геометричної компетентності учнів основної» |
15.30 – 15.40 | Євген Аврамов, Наталья Грудкіна, Ольга Сагай, Краматорськ, Україна: «До питання практичної реалізації задач у n-вимірних просторах» |
15.40 – 15.50 | Михайло Пазюрич, Куп’янськ, Україна: «Фрактальна геометрія в курсі шкільної математики. Генератори фрак талів» |
15.50 – 16.00 | Олена Аршава, Харків, Україна: «Реалізація принципу проблемності на лекціях з диференціального числення в закладах вищої освіти» |
ROOM 2 (sections 4, 5, 6, 7, 8) Moderator: Yevgeniia Butenko Модератор: Євгенія Бутенко |
|
11.30 – 11.40 | Наталія Серебрякова: «Використання тестових технологій на основі Google – форм, як елемент контролю на уроках математики» |
11.40 – 11.50 | Наталія Манчинська: «Методика контролю знань з математичних дисциплін при дистанційному навчанні» |
11.50 – 12.00 | Олена Іванова, Юлія Шевелева, Харків, Україна: «Особливості дистанційного викладання математики в Харківському університетському ліцеї» |
12.00 – 12.10 | Віра Великожон, Україна: «Використання віртуальних дошок при дистанційному навчанні» |
12.10 – 12.20 | Світлана Беліченко: «Практичні аспекти проведення уроків математики в дистанційному форматі» |
12.20 – 12.30 | Ірина Сергеєва: «Змішана форма навчання математики: стан і проблеми» |
12.30 – 12.40 | Чернова Ганна, Харків, Україна: «Пошук шляхів ефективності формування математичних умінь студентів при проведенні занять в он-лайн форматі» |
12.40 – 12.50 | Марина Друшляк, Олена Семеніхіна, Суми, Україна: «Комп’ютерні інструменти реалізації конструктивного підходу в GEOGEBRA» |
12.50 – 13.00 | Наталія Романенко, сел. Кутузівка, Харківська обл., Україна: «Як привчити учнів до самоорганізації та про підвищення мотивації» |
13.00 – 13.10 | Шаман Марія, Україна: «Застосування комп’ютерних математичних систем в школі» |
13.10 – 13.20 | Микита Гвоздєв, Сніжана Вовчук, Харків, Україна: «Використання Mathematica для проведення лабораторних робіт з прикладної математики» |
13.20 – 13.30 | Ольга Явнікова, Україна: «Вивчення стереометрії в шкільному курсі математики» |
13.30 – 13.40 | Євгенія Бутенко, Липці, Харківська обл., Україна: «Організація дистанційного простору для вивчення математики» |
BREAK 13.40 – 14.00 ПЕРЕРВА 13.40 – 14.00 |
ROOM 2 (sections 4, 5, 6, 7, 8) Moderator:Viktor Lysytsya Модератор: Віктор Лисиця |
|
14.00 – 14.10 | Дмитришин Ірина, Лаврищев Олексій, Рассошенко Аліна, Україна: «Використання програм GRAN-2d та GRAN-3d на заняттях з математики в школі» |
14.10 – 14.20 | Еліна Теллінгер, Україна: «Використання графічного калькулятора Desmos при розв’язуванні рівнянь з параметрами» |
14.20 – 14.30 | Тетяна Ляхова, Україна: «Застосування програмних засобів математичного спрямування на уроках математики» |
14.30 – 14.40 | Тетяна Строгонова, Україна: «Компетентнісний підхід у викладанні математики в медичній освіті» |
14.40 – 14.50 | Анастасия Смирнова, Россия: «Особенности постановки домашнего задания по математике в школе в условиях дистанционного обучения» |
14.50 – 15.00 | Аліна Люта, смт.Андріївка, Харківська обл., Україна: «Застосування інформаційних технологій і комп’ютерів у викладанні математики» |
15.00 – 15.10 | Микита Савченко, Харків, Україна: «Організація групової навчальної діяльності учнів базової школи у вивчені математики із використанням ікт» |
15.10 – 15.20 | Ганна Чуприна, Харків, Україна: «Досвід міжнародних моніторингових досліджень в освіті та їх значення для загальноосвітніх закладів» |
15.20 – 15.30 | Оксана Пліско, Харків, Україна: «Моніторинг тестових завдань з математики для вступу в Studienkolleg (Німеччина)» |
15.30 – 15.40 | Любов Щелкунова, Харків, Україна: «Additional chapters of geometry in the system of integrated learning in mathematics» |
15.40 – 15.50 | Олена Калаш, Україна: «Тестовий контроль якості знань: переваги і недоліки» |
15.50 – 16.00 | Олена Меламедова, Харків, Україна: «Застосування методу тестування з використанням інтернет-технологій» |
16.00 – 16.10 | Олена Шугайло, Харків, Україна: «Методика викладання vs глибоке знання предмета» |
March 25, 2021 25 березня 2021 р. |
ROOM 1 (sections 1, 2, 3) Moderator: Zoia Kravchenko Модератор: Зоя Кравченко |
|
9.00 – 9.10 | Ірина Петренко, Куп’янськ, Україна: «Формування фінансової грамотності учнів на уроках математики при розв’язуванні задач на відсотки» |
9.10 – 9.20 | М. Виноградова, Харків, Україна: «Застосування диференційованого підходу на уроках математики в умовах особистісно-орієнтованого навчання з метою підвищення навчальних досягнень учнів» |
9.20 – 9.30 | Наталія Шаповалова, Вікторія Гук, Київ, Україна: «Симетрія у фаховій підготовці майбутніх вчителів математики» |
9.30 – 9.40 | Людмила Коваленко, Ганна Кузнецова, Харків, Україна: «Структурні компоненти математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників» |
9.40 – 9.50 | Анастасія Алєксєєнко, Харків, Україна: «Елективний курс «Неевклідові геометрії» для студентів педагогічних університетів» |
9.50 – 10.00 | Валентин Марченко, Микола Красницький, Полтава, Україна: «Загальні питання аксіоматики. Практична складова» |
10.00 – 10.10 | Сергей Костин, Россия: «Об оптимальном месте появления геометрической задачи в учебнике» |
10.10 – 10.20 | Світлана Горбонос, Ірина Баланенко, Андрій Сясєв, Дніпро, Україна: «Шляхи підвищення мотивації на уроках математики» |
10.20 – 10.30 | Любов Черкаська, Людмила Матяш, Полтава, Україна: «Систематизація й узагальнення знань учнів у системі навчання математики» |
10.30 – 10.40 | Наталья Бровка, Анастасия Карпова, Минск, Беларусь: «О дробном интегро-дифференцировании в подготовке магистров» |
10.40 – 10.50 | Андрій Меньшиков, Ольга Шамрай, Харків, Україна: «Формування високої патріотичної свідомості при проведенні уроків математики» |
10.50 – 11.00 | Зоя Кравченко, Харків, Україна: «Формування математичної грамотності в контексті компетентнісного підходу до навчання математики» |