Presentation
Презентації

Пленарні доповіді

Stan Kats1, Oleg Kryzhanovsky2, George Reuter3, Jan Siwanowicz4,
1Teacher at Stuyvesant High School (New York City), Head Coach of NYC Math Team, USA;
2Coach of NYC Math Team, USA;
3President of NYSML, USA;
4Instructor at New York Math Circle, Coach of NYC Math Team, USA;
«Introduction to NYSML»

Problems to Enrich and Challenge: New York State Mathematics League Contests 2011-2019

Ion Akiri, Doctor of Physical and Mathematical Sciences, Leading Researcher, State Pedagogical University „Ion Creangă”, Professor, Chisinau, Republic of Moldova:
«Studying mathematics in the context of STEM education»

Олександр Крижановський, заслужений учитель України, вчитель методист, вчитель вищої категорії Харківського академічного ліцею №45 Харківської міської ради, Харків, Україна:
«Метод допоміжного кута»

Сергій Раков, доктор педагогічних наук, Український центр оцінювання якості освіти, Київ, Україна:
«Штучний інтелект (ШІ) і математична освіта: сучасний стан і перспективи»

Юрій Триус, завідувач кафедри комп’ютерних наук та системного аналізу, доктор педагогічних наук, професор, Черкаський державний технологічний університет, Черкаси, Україна:
«STEM-орієнтований підхід до навчання математичних дисциплін студентів комп’ютерних спеціальностей»

Олександр Школьний, завідувач кафедри методики навчання математики, доктор педагогічних наук, професор, Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Київ, Україна:
«Про інноваційну модельну навчальну програму з математики для 7-9 класів НУШ»

Секційні доповіді

Олена Аршава1, Анастасія Єршова2,
1кандидат фізик-математичних наук, доцент;
2студентка факультету математики і інформатики;
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Харків, Україна:
«Smart-комплекси навчальних дисциплін як невід’ємна складова сучасного освітнього простору»

Ірина Жовтоніжко1, Микита Боднар2,
1кандидат педагогічних наук, доцент;
2студент факультету математики і інформатики;
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Харків, Україна:
«Історія, стан та перспективи використання тестування у сучасній математичній освіті»

Анжела Македонська, вчитель математики, Комунальний заклад «Харківський ліцей № 82 Харківської міської ради», Харків, Україна:
«Застосування тестувань у математичній освіті: найефективніші цифрові платформи, переваги та недоліки, перспективи»

Тетяна Сморцова, кандидат фізик-математичних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Харків, Україна:
«Використання Wolfram Mathematica в курсі «Керованість та стабілізація»

Світлана Чучуменко, вчитель математики, Комунальний заклад «Харківський ліцей № 143 Харківської міської ради», Харків, Україна:
«Застосування онлайн-тестувань у математичній освіті»

Ольга Шамрай, вчитель математики, Комунальний заклад «Харківська гімназія № 98 Харківської міської ради», Харків, Україна:
«Технологія вебквесту як ефективний засіб організації дистанційного навчання на уроках математики»